FAQ

Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące naszego sklepu:

PYTANIE

 

ODPOWIEDŹ

1. Skąd wysyłane jest zamówienie, czy muszę płacić cło?

 

Wszystkie zamówienia wysyłamy z naszego magazynu na terenie Warszawy, dlatego nie musisz martwić się o naliczenie cła lub o inne dopłaty.

2. Ile czasu trzeba czekać na paczkę?

 

Zamówienia realizujemy najszybciej jak się da. Zarówno w przypadku InPost, jak i kuriera DPD wysyłka nastąpi maksymalnie w przeciągu 2 dni roboczych od złożenia zamówienia.

3. Czy można płacić przy odbiorze?

 

Tak! Dla zamówień z wysyłką możesz wybrać opcję "za pobraniem" przy składaniu zamówienia.

4. Nie dostałem/am faktury w przesyłce z zamówieniem, dlaczego?

 

Wszystkie faktury wysyłamy drogą elektroniczną, na e-mail podany w momencie składania zamówienia. Faktury zazwyczaj wysyłamy, gdy przesyłka jest już w trakcie realizacji lub po jej wysłaniu.

5. Czy prowadzicie sprzedaż hurtową?

 

Zajmujemy się głównie sprzedażą detaliczną, nie oferujemy produktów hurtowo do dalszej odsprzedaży. Realizujemy np. indywidualne zamówienia dla restauracji lub w ramach prezentu firmowego. Aby poznać szczegółowe informacje, zachęcamy do kontaktu poprzez e-mail: kontakt@japoniacentralna.pl

6. Zapomniałem/am dodać produkt do złożonego zamówienia. Czy mogę to jeszcze zrobić?

 

Jeśli zamówienie nie zmieniło jeszcze swojego statusu na "w trakcie realizacji", możesz skontaktować się z nami w sprawie dodania produktów do Twojego zamówienia.

7. Czy wysyłacie zamówienia również za granicę?

 

Zależnie od Twoich potrzeb możemy również zrealizować wysyłkę za granicę. W tym przypadku możesz skontaktować się z nami mailowo lub telefonicznie przed złożeniem zamówienia, aby omówić szczegóły wysyłki.

8. Od jakiej kwoty przesyłka jest darmowa?

 

Możesz skorzystać z darmowej dostawy dla zamówień:

  • Paczkomaty - od 200zł,
  • Kurier DPD - od 300zł

9. Jak działa przycisk "Powiadom o dostępności"?

 

Jeśli produkt, który chcesz zamówić jest w tym momencie niedostępny, możesz skorzystać z przycisku "Powiadom o dostępności", wówczas gdy tylko otrzymamy jego dostawę, dostaniesz powiadomienie na podany adres e-mail.

10. Zapomniałem/am hasła do konta. Jak mogę je odzyskać?

 

Możesz użyć opcji "Przypomnij hasło". Na adres mailowy otrzymasz link do wygenerowania nowego hasła. Jeśli jednak go nie otrzymasz, upewnij się czy przy zakładaniu konta kliknąłeś/aś link aktywacyjny. W przypadku niepowodzenia skontaktuj się z nami telefonicznie 515 070 554 lub mailowo kontakt@japoniacentralna.pl.

11. Nie udało mi się opłacić zamówienia internetowo. Co mam zrobić?

 

Możesz wykonać przelew tradycyjny. Po przejściu na sam dół strony zobaczysz czarną stopkę z zakładkami. Kliknij opcję "Formy płatności", a tam znajdziesz dane do przelewu. Pamiętaj, aby wpisać nr zamówienia w tytule przelewu.

12. Ile mam czasu na odbiór osobisty zamówienia?

 

Zalecamy, abyś odebrał/a zamówienie w przeciągu 7 dni od daty złożenia zamówienia.

13. Czy pod sklepem stacjonarnym jest parking?

 

 Tak, tuż pod wejściem do sklepu znajduje się bezpłatny parking. Aby otworzyć szlaban przed parkingiem prosimy o kontakt pod nr 515 070 554.

Wersje językowe
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Infolinia 515 070 554
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl