Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące naszego sklepu:
PYTANIE |
ODPOWIEDŹ |
|
1. Skąd wysyłane jest zamówienie, czy muszę płacić cło? |
|
Wszystkie zamówienia wysyłamy z naszego magazynu na terenie Warszawy, dlatego nie musisz martwić się o naliczenie cła lub o inne dopłaty. |
2. Ile czasu trzeba czekać na paczkę? |
|
Zamówienia realizujemy najszybciej jak się da. Zarówno w przypadku InPost, jak i kuriera DPD wysyłka nastąpi maksymalnie w przeciągu 2 dni roboczych od złożenia zamówienia. |
3. Czy można płacić przy odbiorze? |
|
Tak! Dla zamówień z wysyłką możesz wybrać opcję "za pobraniem" przy składaniu zamówienia. |
4. Nie dostałem/am faktury w przesyłce z zamówieniem, dlaczego? |
|
Wszystkie faktury wysyłamy drogą elektroniczną, na e-mail podany w momencie składania zamówienia. Faktury zazwyczaj wysyłamy, gdy przesyłka jest już w trakcie realizacji lub po jej wysłaniu. |
5. Czy prowadzicie sprzedaż hurtową? |
|
Zajmujemy się głównie sprzedażą detaliczną, nie oferujemy produktów hurtowo do dalszej odsprzedaży. Realizujemy np. indywidualne zamówienia dla restauracji lub w ramach prezentu firmowego. Aby poznać szczegółowe informacje, zachęcamy do kontaktu poprzez e-mail: kontakt@japoniacentralna.pl |
6. Zapomniałem/am dodać produkt do złożonego zamówienia. Czy mogę to jeszcze zrobić? |
|
Jeśli zamówienie nie zmieniło jeszcze swojego statusu na "w trakcie realizacji", możesz skontaktować się z nami w sprawie dodania produktów do Twojego zamówienia. |
7. Czy wysyłacie zamówienia również za granicę? |
|
Zależnie od Twoich potrzeb możemy również zrealizować wysyłkę za granicę. W tym przypadku możesz skontaktować się z nami mailowo lub telefonicznie przed złożeniem zamówienia, aby omówić szczegóły wysyłki. |
8. Od jakiej kwoty przesyłka jest darmowa? |
|
Możesz skorzystać z darmowej dostawy dla zamówień:
|
9. Jak działa przycisk "Powiadom o dostępności"? |
|
Jeśli produkt, który chcesz zamówić jest w tym momencie niedostępny, możesz skorzystać z przycisku "Powiadom o dostępności", wówczas gdy tylko otrzymamy jego dostawę, dostaniesz powiadomienie na podany adres e-mail. |
10. Zapomniałem/am hasła do konta. Jak mogę je odzyskać? |
|
|
11. Nie udało mi się opłacić zamówienia internetowo. Co mam zrobić? |
|
Możesz wykonać przelew tradycyjny. Po przejściu na sam dół strony zobaczysz czarną stopkę z zakładkami. Kliknij opcję "Formy płatności", a tam znajdziesz dane do przelewu. Pamiętaj, aby wpisać nr zamówienia w tytule przelewu. |
12. Ile mam czasu na odbiór osobisty zamówienia? |
|
Zalecamy, abyś odebrał/a zamówienie w przeciągu 7 dni od daty złożenia zamówienia. |
13. Czy pod sklepem stacjonarnym jest parking? |
Tak, tuż pod wejściem do sklepu znajduje się bezpłatny parking. Aby otworzyć szlaban przed parkingiem prosimy o kontakt pod nr 515 070 554. |